ריהוט גינה

כיצד לבחור ריהוט גן נכון עבור הבית שלך?

כשאתם מקשטים את המרפסת, הסיפון או האזור החיצוני שלכם עם ריהוט חוץ, יש לכם שפע של אפשרויות לבחירה. המפתח הוא בחירת חלקים המשלימים את העיצוב הכללי, החלל והצרכים שלך.

בעת בחירת ריהוט חוצות, לקחת בחשבון את החומר שלה וכמה טוב זה יכול לעמוד בתנאי מזג האוויר. חומרים מסוימים, כמו עץ, פגיעים יותר לנזק מאחרים.

מהו ריהוט החוץ הטוב ביותר לכל מזג אוויר?

ריהוט גן חייב להיות עמיד בפני מזג אוויר אם אתה רוצה ליהנות ממנו כל השנה. המשמעות היא שהוא אמור להיות מסוגל לעמוד בגשמים עזים, בימי קיץ חמים ובחורפים קפואים כאחד.

בחירת החומרים אידיאלי עבור ריהוט גן שלך יכול להבטיח כי זה נמשך שנים רבות. להלן כמה מהבחירות הנפוצות ביותר של חומרי מסגרת העמידות בפני מזג אוויר:

אלומיניום-אפשרות מסגרת זו היא בחירה פופולרית בשל עמידותה וקלות הניקוי שלה. בנוסף, הוא קל משקל עם עמידות מצוינת בפני פגיעות.

מסגרות ברזל יצוק-מתכת בנויות להחזיק מעמד ומציעות סגנון תעשייתי חסר גיל. עם זאת, ברזל יצוק כבד יותר מאלומיניום ואולי אינו מתאים לאזורים סוערים.

עץ-עץ טבעי יכול לספק לחלל החיצוני שלכם אסתטיקה אלגנטית, אך יש צורך בתחזוקה קבועה בכדי לשמור על מראהו במיטבו. זה עשוי לכלול ליטוש כל שנתיים כדי לשמור על צבע ולהגן על הגימור.

אם אתה בתקציב, פלסטיק ושרף הם חלופות נהדרות לעץ. לא רק שהם יפים, אלא גם קלים לתחזוקה – מה שהופך אותם לתוספת האידיאלית לגינה שלכם שהיא גם ידידותית לסביבה!

מהו ריהוט חוץ טוב שמחזיק לטווח ארוך?

כאשר קניות עבור ריהוט חוצות, עמידות היא חובה. לא רק שהחתיכות צריכות לעמוד באלמנטים של מזג האוויר, אלא שהן צריכות להתאים גם לסגנון שלך בצורה מושלמת.

ריהוט מגיע במגוון סגנונות ועיצובים, ממסורתי ועד עכשווי. אפשרויות פופולריות כוללות נצרים, טיק, מתכת ועץ.

חומרים מסוימים, כמו נצרים וטיק, דורשים תחזוקה רבה יותר מאחרים. עם זאת, אם לא אכפת לך לבלות קצת זמן נוסף עם הרהיטים שלך, חומרים אלה עושים בחירות נהדרות.

חומרים אחרים, כמו אלומיניום וברזל יצוק, הם קלים אך חזקים ומסוגלים לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים. בנוסף, משטחים אלה דורשים תחזוקה מינימלית-רק ניגוב מהיר עם הספוג המסופק!

עבור סט ריהוט חוצות חסון שיימשך שנים, לא נראה רחוק יותר מאשר ספה חיצונית נצרים חום עם כיסאות גידמת רהיטים להגדיר (בתמונה לעיל). סט שיחות פטיו מודולרי זה, בעל מבנה נצרים לכל מזג אוויר לעמידות, מגיע עם כיסויים משולבים של מעטפת חיצונית כדי להגן על כל חלק מפני גשם וחשיפה לשמש.

מה מחזיק מעמד יותר זמן ריהוט גן נצרים נצרים או קש?

ריהוט גן היא השקעה, צריך להימשך שנים רבות, אך ישנם גורמים רבים לקחת בחשבון לפני בחירת היצירה האידיאלית עבור הבית שלך. החששות העיקריים שלך צריכים לכלול תקציב ותנאי מזג אוויר.

כדי להתחיל, החליטו מאיזה חומר עשוי ריהוט החוץ שלכם. יש לך כמה אפשרויות לכך; נצרים, עץ, פלסטיק ואלומיניום הם רק מעטים.

נצרים הוא חומר קל ועמיד הזמין בצבעים וסגנונות שונים. הוא מהווה בחירה מצוינת למרפסות, סיפונים וחדרי שמש בשל המשיכה הקלאסית שלו.

עם זאת, רהיטי נצרים עלולים להיפגע עם הזמן בגלל גשם או לחות. כדי להגן עליו, חיוני לרכוש רהיט נצרים לכל מזג אוויר.

קו נצרים שרף לכל מזג האוויר של באבמר הוא בחירה מתמשכת שתשאיר את ריהוט החוץ שלך למראה השנה הטובה ביותר שלו אחרי העונה. שרף נצרים הוא עשוי מארג מיוחד שהופך אותו עמיד בפני גשם, לחות וטחב צמיחה.

ריהוט קש הוא בחירה חיצונית פופולרית הנהדרת לחצרות פנימיות וחצרות אחוריות. חומר טבעי זה יכול להיות מעוצב בדרכים רבות ושונות ודורש תחזוקה מינימלית, תוך שהוא זול וזמין בסגנונות שונים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: mediline